Wednesday, February 16, 2011

teman ku!~

teman!~
without my teMAN aKu akaN kEhaUsaN!~
hihihihi
temaN niE yang Dapat bg KOrang minum taw........es.peciallyy...air teH ijaw..
lAw xde muG yg cHUmil cm gini xsyuk lorh nk minum air...

hihihihihi!!!!!
lawOOOO xxx ferari akue!~
lalalalala.....
nie ler transport yg akue guna wat pegi kelas..hahahaha
pak guard pun salute ahh law dye nampk aku drive menelaah nie..
kah3x!~
aku suke cgt jentera besow cam nie..dr jauh 4okm pon org da bley nampk aku,,
....
seBenornyeww..ferari merah nie aku jumpe tersadai kat pejabat ladang campus aku...
so!!! mase dye tgah2x clean without selut baek ak amek wat posing maut luuu........
tengok jew picture nie..aku tringat lab istory semester 2 ..
roomate aku besh cgt....aku sgt2 bertuah dapat roomate macam shazida abdul hamid..she is kind and btol2x ikhlas kawan dgn aku..
dye la tempat aku luahkan masalah dan dia la banyak selesai masalah aku..
baek masalah pelajaran sampai la masalah hidup!!
syazida thank too much..
aku appreciate cgt3x gurdness hang tuu..hihihi
xkisah la hg orang utara dan aku org kelantan..sampai kawan hang cakap kite ni xubah macam ayam dan itik..hang loghat utara aku loghat timur..hahhaha
skali cakap dua dua terlopong..kah3x,,,
tapi kajian ade mengatakan..comunication fail tak bermakna kite xbley jadi beshhh friend kan??
alololoooo.....manis nyew muke roomate aku nie..hahaha
posing mautt seyhh...gua salute lar hang kuat study n jebak aku skali tuk same2 ajin study...
syukur alhamdulilah cux dpat roomate cam hang!~

turN rOsmieza MurNi and aYU buLat pulopp!!
hahahaa...kesian ayu yang malu2x badok keno igakkk!!1
xsey amek gambor cgt..hahaha
cik rosmieza perrhhh!!!baju warne pink g2...
btw,,ayu still maintain dgn style sempoiii miimmpoo nye..hahahaa
these gurls baru jew sudoh wat soil survey kat uitm area for soil agr201 assignment..
kite owrg jugop..baru lepas watering sayur kacang kat share farm..
setiap2x petang turun mandikan syur 2..pas2 bedak2 kn nye..gosok2 hahahha..xde lar..siram n remove weeds and pest jep...

2 comments: